Gelen Yorumlar
Toplam 103 yorum,
1-103 arası gösteriliyor, yeni tarihliler Başta.
asgari
BAŞKANIM YADA BAŞBAKANIM BU DÖNEM MEMURLARA VERDİNİZ GELECEK DÖNEMDE ASGARİ ÜCRETLİYE VERİN ARTIK 10.000 TL LİK ARABAYA BİNEN ÖĞRETMEN ŞİMDİ 50 60 BİN TL LİK ARABAYA BİNİYO VE BEĞENMİYOR YENİ ÇIKANLARI TAKİP EDİYOR ASGARİ ÜCRETLİDE NERDEN KISSAMDA DENKLEŞSE BORÇLAR DİYOR BU HALK VE YORUM YAZANLAR SİZE SEÇİMLERDE İLGİ GÖSTERDİ VE YİNE SEÇİMLERDE GÖSTERECEK İLGİ KOMŞU KOMŞUNUN KÜLÜNE MUHTAÇ SADECE MEMURLARLA OLMAZ ASGARİ ÜCRETLİ KIŞIN SEBZE MEYVE YİYEMEZZ YAZIN NE ALIRSA İSTESEDE ALAMIYORR ELİNİ CEBE ATAMIYOR YOKK YAPACAK BİRŞEY YOK SONRADA DENİYORKİ SAĞLIKLI BESLENMEYİ BİZİM HALK BİLMİYOR DOKTORDAN ÇIKMIYOR ARTIK SON VERİLSİN BUNA HAYATI UCUZLATIN YAŞAMI KOLAYLAŞTIRIN TERAZİNİN KEFELERİNİ EŞİT TUTAMASANIZDA BİR TARAFI FAZLA ALTA DÜŞÜRMEYİN kardeşim askerden gelmiş iş bulamıyor sigortalıyı bırak sigortasızda yok ya az veriyor ya fazla çalıştırıyor yada eziyor işte bunlar için adalet saygılar.
ahmet yahşi eklemiş.
| 14-12-11 Saat
02:33
sesimizi duyun lütfen
sayın başbakanım ben bankada çalışan temizlik elemanıyım dört gözle bizimde haklarımızı savunmanızı ve kadro vermenizi rica ediyoruz
isimsiz eklemiş.
| 23-08-11 Saat
21:57
DEVLET HASTANESİ
DEVLET HASTANESİNDE BİLGİ İŞLEM PERSONELİ OLARAK 4 YILDIR ÇALIŞIYORUM.İDARECİLERİN HOŞ OLMAYAN AŞŞAĞILAR TARZI TAVIRLARINDAN VE DAVRANIŞLARINDAN ÇOK AMA ÇOK SIKILDIM ARTIK.ŞİRKET PERSONELİYİM DİYE YAPILAN BU TARZ DAVRANIŞLARI ÇOK MERAK EDİYORUM SAĞLIK BAKANIMIZ GÖRÜYOR MU?HASTANEYE GELEN HASTA İLK BİZLERLE MUHATAP OLUYOR BÜTÜN İŞLEMLERİ BİZLERİN ELLERİNDEN GEÇİYOR.EVET BELKİ ŞİRKET PERSONELİYİZ AMA HASTANENİN HEMEN HEMEN BÜTÜN İŞLEMLERİ HASTAYLA OLAN İLETİŞİMLER BİZDEN GEÇİYOR.SAĞLIK BAKANIMIZ ÖNCE DEVLET HASTANESİNDE İDARECİLERİN ŞİRKET PERSONELİNE GÖSTERMİŞ OLDUKLARI TAVIRLARI Bİ GÖRSÜNLERDE DAHA SONRA BİZLERİN KARŞISINA ÇIKIP HAKSIZ OLDUĞUMUZU SÖYLESİN....
DEVLET HASTANESİ eklemiş.
| 16-08-11 Saat
17:46
sağlık ocağı çalışanı
aşağı yukarı 1 yıldır sağlık ocağındayım aldığım maaş 650 lıra ev kırası 3 çocuk bakımı demesı kolay ya siz arkadaşlar cennetten bahsedıyonuz yahu anlayın artık tek yardımcımız yüce allah unutmayın kım bızı umursar varız yokuz kımın umrunda. boş yere hayal kurmayın tek yapacağımız şey sokağa inmek varsa başka çaresı siz söyleyın benim maaşımı dr.lar veriyo şirket yiyiyor doktorlar 1300 maaş veriyo şirket 650 veriyo bana bumu adalet allah kabul etmesın tek dıyıceyım bu böyle yazmaklarla zaman öldürüyoruz bizleri devletmı duyucak sanıyonuz tehe. allah yardımcımız olsun.........saygılarımla
kımsesiz eklemiş.
| 16-08-11 Saat
17:31
asgarı ücret
oncelıkle selamlar sayın basbakanım sızıde anlıyorum oncelerı ıscılere kadroyu verdınız nede olsa kadroluyuz dıye calısmayan cokıscı vardı ben bunu blıyorum ama bız kadro degıl bızım ıstedıgımız 4 b lı olsun yanı bızım sozlesmemız devletle olsun sız saten bu sırketlere bızım hakkkımızı verıyorsuınuz nıye sırket kazanıyor ben bunu anlamıyorum
sız kazanın ve bız kazanalım kazanan saten kazanmıs secımde hayırlı olsun bugun secım olsa yıne ak ama sızde bızı bıraz ağardın artık
lütfi altındağ eklemiş.
| 19-06-11 Saat
16:53
ne olacak halimiz başbakanım
ben ankarada hastanede tem şirket çalışmaktyım aldğmız asgari ücret ev kirası maaşın yarısı ikide çoçuk maaş bitti ne yiyecez başbakanım,verin sözleşme bizede suçumuz çok çalışmak az kazanmak mı buna bi çare bulun artık
hasan erdem eklemiş.
| 06-06-11 Saat
09:43
yeter artık
ben d bakır hani devlet hastanesinde çalışan temizlik personeliyim yeter artık bizimde kadru veya süzleşmeye geçirsinler hep ikinci sınıf muamele ediliyur ne desek eeeeeeee sizde okusaydınız okuyamadım madi durumum yok köylü zor zar karnını duyuruyur artık bizede bi süzleşme hakı tanınsın bizi fark edin ben akp yandaşlısıyım
umudumuz akp
sayın başbakanım saygılarımla kıredi yurtlar kurumunda askeri ücretle calışmaktayız yetmiyor mayışımız iş güvencemiz yok bir kızım var 4 yaşında eliniz öper ikinciyi düşünüyoruz ama buşartlarda olmuyor sayın başbakanımız sizden ricamız bizleri kurtrın bu cileden bizlere kodro verin ekmek parası için memleketimiz rizeyi bırakmış karsa gelmiş calışıyoruz elinizde öper başarılar dilerim saygılar
soner akdemir eklemiş.
| 24-03-11 Saat
00:02
SAYIN BASBAKANIM
bende bır sırket elemanıyım fakat bızım hıc bır hakkımız yokmu bız bu vatanın evlatları degılmıyız bız ne zaman bu zulumden kurtulacagız cunku hergelen bır vuruyorda sızlerde bızlerden bu secımlerde oy ıstıyorsunuz bunu hak ettıgınıze sızlerde ınanıyormusunuz cunku bızler devlet hastanesınde 9/yıldır calısıyorum fakat her hakarate maruz kalıyoruz cunku bızlerın bır hakkı olmadıgını soyleyıp tehtıde bulunuyolar ben bunu bır ınternet kafeden yazıyorum lutfen SAYIN BASBAKANIM SESIMIZI DUYUN SAYGILARIMLA
sıla nur darıca eklemiş.
| 18-03-11 Saat
20:00
SAYIN BAŞBAKANIM
6 YILDIR DEVLET HASTANESİNDE OTOMASYON ELEMANI OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM. EVLİ VE 2 ÇOÇUK BABASIYIM ASKARİ ÜÇRETLE ÇALIŞMAKTAYIM KİRA,YOL,GIDA ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ VS. ÇOK ZOR DURUMDAYIZ YARIN ATILMA KORKUSUYLA YAŞIYORUZ. BİZLEREDE KADRO VERİLMESİNİ İSTİYORUZ 2. SINIF İNSAN MUAMELESİ GÖRMEK İSTEMİYORUZ..HASTANENİN BÜTÜN BİLGİ İŞLEM YÜKÜ OMUZLARIMIZDA VASIFSIZ ELEMANLAR BELEDİYE VE DİĞER KURUMLARA ALINIP DEVAMLI İŞÇİ KONUMUNA GETİRİLDİKLERİ HALDE BİZLER HALEN ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖRÜYORUZ. TEK ARZUMUZ BİZİDE DAİMİ İŞÇİ KONUMUNA GETİRMENİZİ İSTİYORUZ . SAYGILARIMLA.
VOLKAN ŞEN eklemiş.
| 09-03-11 Saat
13:38
KADRO İSTİYORUZ Bİ GÜVENCE OLMASINI İSTİYYORUZ..
Merhaba ben dan hastanede çalışan şirket elemanıyım bütün yazılanlara katılıyorum o kadar emek vermemize rağmen elimizde hiçbir hakkımınız yok senelik iznimiz bile yok maaşımız zamanında yatmıyor ayrıca asgari ücrete verilen 20 tl lik zammı bile vermediler hepsinden hariç şirket elemanıyız diye değer bile verilmiyor arkadaşlarında dediği gibi bütün işleri yapmamıza rağmen insan yerine konmuyoruz... kadroya alırsanız cok iyi olr bunun kımse bizi takmıyorlar bızde farkları ne var kı İnşallah kadroya alınırız.. saygılar..
TARIK YALÇIN eklemiş.
| 23-02-11 Saat
23:31
temızlık personelı
arkadaslar ne zaman taseron bır fırmada calısanlar kadroya alınacak merak edıyorum devletın bu konuya yonelık bır fıkrı varmı acaba bazı ınsanlara bakıyorum beledıyede 2500 tl maas alıyor hıc bır ıs yapmıyor ve bız asgarı ucrete talım edıyoruz bu hakmı sızce devletımıze seslenıyorum kadro ıstıyorum saygılar
mete keskın eklemiş.
| 09-02-11 Saat
21:45
bende sizdenim
bende sizin gibiyim ama sesimizi duyan olacakmı sizce?
Bilge Yılmaz eklemiş.
| 04-02-11 Saat
17:28
SAYIN BAŞBAKANIMIN DUYMASI DİLEGİYLE
BEN İTODA SÖZLEŞMELİ İŞÇİ OLARAK ÇALIŞAN DUL BİR BAYANIM İKİ ÇOCUGUMA BNURDAN ALDIĞIM MAAŞLA BAKMAYA ÇALIŞIYOM EVİM KİRA MAAS NERDEYSE ORAYA GİDİYO HER SENE TAZMİNAT ALMIYALIM DİYEDE DÜN İMZA ATTIRDILAR YANİ İŞDEN ÇIKARSALAR KİME AGLIYALIM DERDİMİZİ BASBAKANIMDAN RİCA EDİYORUM BİZİM HAKLARIMIZI KORUSUN KADROLULAR YAN GELİP YATIYO SANKİ BASBAKAN BUNLAR BASBAKANDA BU KEYİF YOK HER PİSLİĞİ ÜÇ KURUŞ İÇİN BİZLER ÇEKİYORUZ HİÇ BİR HAKKIMIZ YOK SES ETSEK KAPI GÖSTERİLİYO NAPCAMI ŞAŞIRDIM BASBAKANIM BİZLEREDE KADRO VE HAK VERİN YADA KADROLULARIDA ÖZELLEŞTİRİN Kİ HERKEZ ÇALIŞSIN ÜSTÜNLÜK ORTADAN KALKSIN ÇÜNKİ ÇALIŞAN BENSEM BEN ONDAN DAHA ÜSTÜNÜM HER KONUDA BUNU DİYEBİLELİM EN AZINDAN SAYGILARIMLA
garip bi kuş eklemiş.
| 02-02-11 Saat
19:55
kadro alımı
sayın başbakanım bir diş hastanesinde çalışıyorum...kadroda degilim heran cıkarılacagım endişesiyle yaşıyorum...ve benim gibi bir cok çalışan lütfen bizlere kadro verin..
derya yıl eklemiş.
| 14-01-11 Saat
19:36
bizde mağduruz
bizde teknik ekip olarak ve içimizde abartısız parmakla gösterilebilinecek kadar işinin ehli tecrübeli ve deneyimli arkadaşlar mevcut fakat diğer yorum ekleyen arkadaşlar gibi bizlerde mağduruz maaşlarımız çoooook dengesiz şirket elemanıyız her yeni yılda şirket değişiyor ve merkez İSTANBUL ' da muatap olabileceğimiz kimse yok sigortamız yevmiye ile çalışıyormuşuz gibi yatıyor 30 gün üzerinden deil çalıştığımız puantajda çıkan gün sayısı kadar bu nası bi iş disiplini bilinmez bu ay maaşlarımız bayram mesaisi yaptığımız halde çok ciddi, kesintilere maruz kaldı ama bizler yinede kursağımızdan haram lokma geçmesin çoluk çocuğuzun rıskı yüzünden elimizden gelenden fazla çalışmaya devam edicez bu güne kadar böyleydi bundan sorada böyle olucak servislerden her zaman yararlanamıyorız yemeğimizi kendimiz getiriyoruz ama yeterrrr artık diyoruz bu çifte sıtandardın bitmesini istiyoruz bizlerde bu ülkenin insanı emekçisiyiz büyüme en alttaki bireyden en üstteki yöneticin ekip çalışması ile olur ama kafalarda yıl sonu geliyor acaba kapının önüne koyarlarmı fikri olunca ne büyüme olur ne kalite sıtandartlerı yakalanır artık birileri bizlerin elinden tutsun bir çok konuda olduğu gibi tazminat hakkından da mağduruz rica ediyoruz ALLAH RIZASI İÇİN bizlerin elinden tutun....
ALİ TÜTÜNCÜ eklemiş.
| 24-12-10 Saat
18:20
kamuda çalışan şirket elamanlarına kadro
sayın başbakanım ve çalışma bakanın ne olur bizleri kurtarın siz büyükler bizlere yardımcı olmassa kim olur geçinemiyoruz başbakanımız diyor 3 çocuk yapın diyor nasılyapalım kadro verin 5 çocuk yapalım sizlere ve akp ye güvenimiz sonsuzdur karayollarında ahcılık yapıyorum saygılarımla 5413072441ankara
ibrahim cansu eklemiş.
| 12-12-10 Saat
16:59
sendika kuralım
hepimizin sorunu aynı 2 sınıf insan değil 10 sınıf insan muamelesi görüyoruz ve bütün işleri bize yaptırıyorlar yazmakla kalmasın bir şeyler yapalım
aliye eklemiş.
| 09-12-10 Saat
09:54
acım aç
yibo da aşcı olarak 10 yıldır calışmaktayım. günlük 470 cocuğun karnını doyuruyorum fakat evdeki iki çoçuğumun karnını doyurmak ta zorlanıyorum. sayın başbakanım sizin dağıttığınız adaletten bizim gibi insanlarında nasiplenmesini dileriz.
insan hakları
evet arkadaşlar bende size katılıyorum ama hep yazmakla yetiniyoruz bende şirket elemanı olarak 9 senedir çalışıyorum her işi yapıyorum ama kadro olmadığı için 5. sınıf vatandaşı olarak muamele göruyoruz gelin hep berarber imza kampanyaı başlatalım yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr artık köleliğe sonnnnnn ARTIK BİZİ DUYUN SSSAAAAYYYIIINNN BAKAN VE MİLET VEKİLLERİ SAYGILAR.ŞİRKET ELEMNI SONNN
ERCAN AYDIN eklemiş.
| 03-11-10 Saat
12:04
Belediyelerde çalışan şirket personellerine ne olacak ......
Belediyede ben ve benim gibi 40 kişi teknik personel 6 yıl ve daha sürüyle memur işi yaparak çalışıyoruz.en azından 4-b statüsüne gecirililmemiz gerekmezmi yani işe yaramayan bir personel olsanız bu kadar süreli çalışamazsınız bizim bu sorununuda ancak kanun çözer.
SAYIN BAŞBAKANIM geciçi işcilere cıkan yasa tasarısı gibi bir tasarı gerekmekte bu işide çözse çözse sayın başbakanımız çözer...
gerçek eklemiş.
| 25-10-10 Saat
15:54
temizlik işçilerinin feryadı
Sayın başbakanım 6 yıldır devlet hastanesinde çalışmaktayım işe başladıktan 15 gün sonra ameliyathaneye görevlendirildim monütörlerin kurumu cihazların kulanımı çalıştırılması ameliyathane temizligi yogunbakım ünitesi temizligi hasta bakımı gibi birçok işlerde çalıştım ama bunların hiç birinin kursunu görmedim ben ve benim gibi bir çok arkadaş kendini bu şekilde yetiştirdi hafa sonları servilerde görev yaptık kısacası biz temizlik çalışanları hastanelerde hertürlü koşullarda emek vermekteyiz bizim gibi emekçilerin üzerinden herkez para kazanıyor hastaneler taşörenler doktorlar hemşireler sağlık çalışanları nedenmi işin çoğu bizim elimizden geçiyor kısaca hastanelerin ve hastaların pisliği ve temizliği bizim elimizden geçiyor ya maaş 670 tl ile geçinmek zorundayım ya benim salığım hani işğüvencem ya işten çıkarılma korkusu biz bunların hepsini yaşadık ve yaşıyoruz nasılmı 670tl alabilmek için hani gelir adaletiniz emekçi neoldu rezil yorgun hasta ve bitkin demek istedigim şu ki sağlıkta bir çok yenilikler yaptınız ama emektara değil çalışanadeğil sağlık sözcüğüne yaptınız kadro istesek vermezsiniz asgari ücreti vermezsiniz emek istersiniz 670tl ye çok bile dersiniz abi bizler kırkkanaat geçinen emekçileriz siden birtek şey istiyorum benim milletim en hayırlısına layık diyen bir başbakan isiyorum o da sizsiniz başbakanım sagılarımla ömer özünal...
ömer özünal eklemiş.
| 25-10-10 Saat
03:44
suçumuz ne
sayın başbakanım ve 657ye tabi olan devlet çalışanlarım.5 yıldır sağlık ocağında hizmetli olarak çalışmaktayım.ama şirket elemanı olduğum için, hep bir basamak alçaktan bakıyorlar.bu tavırdan ve benzeri tavırlardan tüm şirket çalışanları olarak baktık.bir de ben özürlü olarak çalışmaktayım.artık böyle tavırlardan gereğinin yapılmasını bilgilerinize rica ederim.
tuncay ersoy eklemiş.
| 12-10-10 Saat
10:25
SAYIN BAŞBAKANIM
ADALET BUMU SİZCE TÜM SİTE NEREDEYSE HASTANE TEMİZLİK SÖZLEŞMELİ PERSONEL BENCE BUNUN HAFİFE ALINACAK BİR YANI YOK ALINIRSA EYER BU İNSANLAR BU İNSANLARIN AİLELERİNİN HAKLARI ÖDENMEZ İNSANLARIN HAYALLERİ HER GEÇEN GÜN AZALIYOR UMUTLARI ZATEN TÜKENMİŞKEN SİZLERİN YARDIMINI BEKLİYOR EMİN OLUN Kİ BU YAZANLAR SESSİZ ÇOĞUNLUĞUN SESİ BİR ÇOĞU YAZAMIYOR İŞTEN ÇIKARILMA KORKUSU O KADAR BÜYÜK Kİ SİNEYE ÇEKMEYİ KABULLENİYORLAR AMA EMİN OLUN Kİ SANDIKTA TÜM CESARETLERİNİ GÖSTERİRLER MAZLUMUN SESİNE KULAK VERİN ALLAH RIZASI İÇİN
ibrahim akyol eklemiş.
| 15-07-10 Saat
20:43
temizlik personeli
yıllardırhstanede temizlik personeli altında çalışıyorum yapmadığımız iş kalmadı çalışmadığımız bölüm kalmadı hastanede ne biçim adalet sistemi kadrolu adam yan gelip yatarken bizlerse hafta sonları hastaneye gelip onların yarım kalan işlerini tamamlıyoruz sayın başbakanım duyun artık sesimizi bizlerde bu ülkenin birer ferdi evlatlarıyız bizlerede kadro 600 küsürat maaşla bu zamanda kim ev geçindirebiliyor siz söyleyin bizlerde kadro istiyoz SAYGILAR...
mevsimlik işçi
ben şeker fabrikasında mevsimlik işçi olarak çalisiyorum kadrolular yattıgı yerden maas alırken işi biz yapıyoruz ama önce biz çıkıyoruz adelet bumu basbakanım bölgelerde ekim söküm çavusları çifcinin baska isim altında pancarını alarak para kazanıyor devletten de ayrıca bankamatige gidip maas alıyor bedavadan yazık çok yazık buna kim dur diyecek ben vicdanan çok rahatsız oluyorum devletin mali denize.....y.d. baska olmaz dur deyin artık buna çalisana verin hakkını yoksa bizi çikarın bizde basimiizn çaresine bakalim 4 çalis sonra kapı dısarı yeter artı yeterrrrrrr...
umut dogan eklemiş.
| 16-06-10 Saat
17:29
MAAŞ DÜŞÜŞÜ
14 YILDIR EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESİ ŞİRKET ELEMANI OLARAK GÖREV YAPMAKTAYIM.DİĞER ARKADAŞLARIN DEDİKLERİNE KATILIYORUM.BU YAZININ YAZILMIŞ OLMASIYLA KALMASINI İSTEMİYORUM.ARTIK AŞAĞLANMAKTAN BIKTIK.KODRO BİZİMDE HAKKIMIZ.14 YILDIR NE TAZMİNAT ALMA HAKKIM VAR,NE KIDEM TAZMİNATIM VAR,NE DOĞRU DÜZGÜN YIILIK İZİN HAKKIMIZ VAR,YILDA 1 FİRMA DEĞİŞİYOR VE ZORAKİ İMZA ATTIRIYORLAR,ATMADIĞIMIZ TAKDİRDE İŞ AKTİNE SON VERİLECEĞİ BEYAN EDİYORLAR.YETER ARTIK SESMİZİ DUYUN....
nurten kaya eklemiş.
| 16-06-10 Saat
11:08
DEVLET BÜYÜKLERİNİN DİKKATİNE
İKİNCİ SINIF İNSAN MUAMELESİ GÖRMEKTEN ..HER AN İŞTEN ÇIKARILMA KORKUSU YAŞAMAKTAN BIKMIŞ DURUMDAYIZ..GELECE DAİR ÇOCUKLARIMIZA AİLEMİZE ÇEVREMİZE KARŞI SORUMLULUKLARIMIZI YERİNE GETİRMEK İÇİN DEVAMLI SÜREKLİ BİR İŞ İSTİYORUZ . İNŞALLAH BU EMEKÇİ İNSANLARIN SESLERİNİ BİRİLERİ DUYAR VE HAKKI NE İSE ONU UYGULARLAR .. SAYGILARIMLA
MEHMET CERİTLİ eklemiş.
| 08-06-10 Saat
11:29
SESİMİZİ DUYUN LÜTFEN
BEN 9 YILDIR YİBO DA TEMİZLİK PERSONELİ OLARAK ÇALIŞIYORUM BİZLER BOYA ÇATI TAMİRİ SU TAMİRİ ELEKTİRİK İŞLERİ İNŞAAT İŞLERİ YAPIYORUZ. OKULUMUZA ÇOK KATKIMIZ VAR .MADDİ VE MANEVİ.AMA DEVAMLI HOR GÖRÜLÜYORUZ.EN UFAK HATAMIZDA İŞİNİZE GELİRSE DİYORLAR . BUNCA EMEĞİN KARŞILIĞI BU OLMAMALI. BİZ AYLARCA MAAŞIMIZI ALMADIK AMA YİNEDE İŞİMİZİ AKSATMADIK.SAYIN BAŞBAKANIM VE BAKANLARIM BİZLERE KÜÇÜKTE OLSA BİR İYİLEŞTİRME YAPAMAZMISINIZ. İNANIN BİZ BUNADA SEVİNİRİZ. BİZLER İŞİMİZİ SEVİYORUZ.HAFTANIN 6 GÜNÜ ÇALIŞITORUZ BUNADA EYVALLAH ASGARİ ÜCRET ALIYORUZ. BUNADA EYVALLAH.AMA SİZEDEGÜVENİYORUZ . EMİR VE GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM
ŞENOL NALBAT eklemiş.
| 05-06-10 Saat
20:09
sendikalaşın arkdaşlar
birlikten kuvvet doğar,kim ne işi yapıyorsa yapsın sendikaya üye olmak en doğal hakkıdır,birleşin,konuşun,korkmayın,hangi sendika olursa olsun gidin üye olun,sizin hakkınızı arayacak en iyi rehber sendikalardır.
ahmet konyadan eklemiş.
| 25-05-10 Saat
00:59
SAYIN BAŞBAKAN VE BAKANLARIMAIZ
SAYIN BAŞBAKANIM VE BAKANIM BEN 2.5 YILDIR SAĞLIK OCAKLARDA ŞİRKET ELEMANI OLARAK ÇALIŞIYORUM.BİZLER OCAKTAKİ BÜTÜN İŞLERİ YAPIYORUZ. AMA HAK ETTİĞİMİZ DEĞER VERİLMEMEKTE.HER AN İŞTEN ÇIKARILMA KORKUSU VAR.İKİNCİ SINIF MUAMELESİ GÖRMEKTEN BIKTIK ARTIK. NE OLUR BİZLEREDE KADRO VERİN.
Mahmut Tuncel eklemiş.
MAHMUT TUNCEL eklemiş.
| 21-05-10 Saat
12:22
BAKANIM VE SAYIN BAŞBAKANIM ALLAH RIZASI İÇİN BİZLERE YARDIM EDİN
ben 12 yıldır denizcilik müşteşarlığı Liman başkanlığında temizlik işçisi olarak çalışmaktayım.Buradaki bütün memur işlerini yapıyorum.Hatta işi en iyi bilen benim diye düşünüyorum.Ancak izin hakkımız var mı bilemiyorum ,Emekli olsak tazminat alabilirmiyiz haberimiz yok ,maaşımız düşük hiç yetmiyor,Ne kadar çalışacağız güvencemiz yok.Allah rızası için sesimizi duyun biizi içimizde bulunduğumuz durumdan kurtarın.Çalış ama karşılığı asgari ücret başka birşey yok.İşimizde seviliyoruz ancak kadromuz yok ,yarın emekli oluruz bu kadar yıprandık tazminat yok ne yapalım .Bizlere yardım edin gene konumumuz temizlikçi olsun ama güvencemiz ,kadromuz olsun
ayşe marap eklemiş.
| 21-05-10 Saat
09:52
taşoron fırmada çalışanın kadroya alımması
kayseri botaş işletme müdürlüğünde taşoron firmada temizlik görevlisi olarak çalışmaktayız ama burada temizlikten çok evrak işleri ile uğraşıyorum muhaberatta büro işi memurun yapması gereken genel işleri yapıyoruz olmadı birde ikinci sınıf muamelesi yap yoksa kapı dışarı gireli iki yıl oldu birde devlet eğitim veriyor bunlara daha ibilgisayarda yazı bile yazamıyorlar kadro istiyoruz ALLAH RIZASI İÇİN
AHMET KOÇ eklemiş.
| 11-05-10 Saat
17:09
sözleşmeliye lütfen artık kadro
syn başkanım bende 2006 da devlet hastanesinde sözleşmeli işçi olarak çalışmaktayım ama herzaman ezilen ve ençok iş yapan bizler olduğumuz halde maaş desen düşük garantilik desek yine yok her sene ne olacak ne yapacaz yeni sözleşmede ismimiz olacakmı yoksa gidecez korkusuyla çalışoyoruz göz açıp kapamaya sene geliyor kiramı verelim yoksa sözlemeyimi düşünenelim bilmiyoruz başkanım ya birazda bizleri düşünerek artık kadro ve eşitlik olsun lütlen SAYIN BAŞKANIM
zehra eklemiş.
| 26-04-10 Saat
11:35
ŞİRKET ELAMANI OLARAK ÇALIŞAN ATT KADRO İSTİYORUZ
BEN 2000 MEZUNU ATT YİM 10 YILDIR ATANAMADIM ŞU ANDA DEVLET HASTANESİNDE 4 YILDIR ÇALIŞIYORUM ACİLDE GÖREVİMİ YAPIYORUM AMA HERZAMAN İÇİN ŞİRKET VE KADROLULAR ARASINDA UÇURUM VAR HEM MESLEĞİMİ YAPIYOR OLMAKTAN MUTLULUK DUYUYORUM HEMDE EŞİT ŞARTLARDA ÇALIŞIYOR OLMAMAKTAN DOLAYI ÜZÜNTÜLÜYÜM MADDİ VE MANEVİ OLARAK MESAİ OLARAK FAZLA ÇALIŞIYORUZ ONLARIN DÖNERLERİ KADAR MAAŞ ALIYORUZ SENELİK İZİNLERİMİZİ TAM ANLAMIYLA KULLANAMIYORUZ DAHA KISA VERİLİYOR KISACASI HAKKIMIZI İSTİYORUM BENCE GENÇ ATTLER YILDIRILMADAN KENDİ SAHALARINDA ÇALIŞMALARINA DESTEK VERİLMELİ KÖSTEK OLMAMALI DEVLETİMİZ NASIL ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE ÇAŞIŞAN ARKADAŞLAR KADRO ALDI DEVLETTEDE BU OLSUN SAYGILARIMLA .....
GÜLİZAR ÇELEBİ eklemiş.
| 22-04-10 Saat
20:29
çalışma sistemi
ben şirket elamanı olarak çalışıyorum att yım meslegimi bile yapmıyorum.geçiçi hemşire olarak çalıştırılıyorum şirket elemana oldugum için çok çalıştırılıyo kullanılıyoruz kadrolularla her açıdan aramızda uçurum kadar fark var oysa en çok çalışan ve haksızlıga ugrayan yine biziz nöbetlerde bile çok yogunken tek kişiyiz her emegin karşılıgı böyle olmamalı lütfen bizlerede yardımcı olun....
gülşen uzuner eklemiş.
| 11-04-10 Saat
23:53
SAYIN DEVLET BÜYÜKLERİM
BEN SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNDA GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLARAK GÖREV YAPIYORUM.BU DÜZENSİZ ÇALIŞMA SİSTEMİ BİZİ ŞİRKETLERİN ELİNDE OYUNCAK ETTİ. HİZMET İSTENİR, GÜVEN İSTENİR,DİSİPLİN İSTENİR,ASAYİŞ İSTENİR.FAKAT BİZ GARANTİ VE HAKETTİĞİMİZ MAAŞI İSTEYİNCE OLMAZ DENİR.BU ŞARTLARI TAŞA SUNSANIZ TAŞ BİLE DAYANMAYIP UNUFAK OLUVERİR...LÜTFEN BÜYÜKLERİM ARADAKİ UÇURUMLARI KALDIRIN.TAŞARON ÇALIŞANLAR ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖRMEKTEN BIKTI.BİZLERİ HAKETTİĞİMİZ YERLERE TAŞIMANIZ DİLEĞİMLE ... SAYGILARIMLA
SERDAR eklemiş.
| 09-04-10 Saat
23:05
Merhaba
Merhaba ben Bursa dan hastanede çalışan şirket elemanıyım bütün yazılanlara katılıyorum o kadar emek vermemize rağmen elimizde hiçbir hakkımınız yok senelik iznimiz bile yok maaşımız zamanında yatmıyor ayrıca asgari ücrete verilen 20 tl lik zammı bile vermediler ocak ayında maaşlarımız düştü hepsinden hariç şirket elemanıyız diye değer bile verilmiyor arkadaşlarında dediği gibi bütün işleri yapmamıza rağmen insan yerine konmuyoruz...İnşallah kadroya alınırız..
Merve NUR eklemiş.
| 06-04-10 Saat
10:02
sayın BAŞBAKANIM VE BAKANLARIM
BEN 2006 DA BELEDİYEDE GEÇİCİ İŞ POZİSYONUNDA İŞE GİRDİM YASAYLADA BANA OKULDAN DOLAYI SÖZLEŞMELİ TEKNİSYEN OLARAK ÇALIŞMAK TEKLİF EDİLDİ BENDE KABUL ETMEK ZORUNDA KALDIM YADA KALDIRILDIM :ÇÜNKÜ:KABUL ETMESEYDİM 2006 ÇALIŞTIĞIM SÜRE KADAR GEÇİCİ İŞ POZİSYONUNDA ÇALIŞACAKTIM ODA BENİM 9AY8 GÜNDÜ ONUN İÇİN KABUL ETTİM EĞER ORTA OKUL MEZUNU OLSAYDIM ŞU ANDA SÜREKLİ İŞÇİ KADROSUNDAYDIM HER SENE İŞTEN ATILMA KORKUSUNU YAŞAMAYABİLİRDİM BEN KENDİMİ BİLİYORUM İŞİMİDE ÇOK SEVİYORUM İŞÇİLERDENDE DAHA ÇOK ÇALIŞTIĞIMIDA BELEDİYEDE ÇALIŞTIĞIM ARKADAŞLARIN HEPSİ BİLİR ÇÜNKÜ TEKNİSYENİM FAKAT İŞÇİ GİBİ ÇALIŞIYORUM
ŞİMDİ BEN OKUMAMIN FAYDASINIMI GÖRDÜM ZARARINIMI ?
AYRICA SÖZLEŞMELİYE GEÇTİKTEN SONRA ZKÜ KAZANDIM VE ORADA OKUYORUM ELEKTRİK TEKNİKERİ OLMAK İÇİN ALLAH NASİP EDERSEDE 2 AY SONRADA MEZUN OLACAĞIM AMA GENE SORU İŞARETİ TEKNİSYENLİKTEN TEKNİKER OLMAM İÇİN PROBLEM GENE OLACAK GALİBA ŞU ANDA HER SENE SÖZLEŞME İMZALIYORUM SENEYE ALLAH KERİM NE OLACAK NASIL OLACAK BİLMİYORUZ ALLAH NASİP EDERSE MÜHENDİSLİĞİDE OKUYACAĞIM
ŞİMDİ BEN OKUMANIN FAYASINIMI GÖRECEĞİM ZARARINIMI ?
ULVİ eklemiş.
| 05-04-10 Saat
10:02
işci
bizlere bişi bavarmı ben 2000 tarihin den buyana kamuda 11 yıldır calışıyorum halen bizlere bi kodro gel medi. belediye personeline gel di
biz ler göz ardı edildik
neden. bizede heral de mezarda verecek ler kadroyu.
mustafa noyan eklemiş.
| 27-03-10 Saat
10:37
SAYIN SAĞLIK BAKANIM BANA LÜTFEN CVP YAZIN BEKLİYORUM.
BENDE DEVLET HASTANESİNDE BİLGİ İŞLEM ŞİRKET ELEMANI OLARAK 3 YILDIR ÇALIŞIYORUM. 3 YILDIR ÇALIŞMADIĞIM BÖLÜMLER KALMADI. İNANIN BAKANIM HASTANENİN YÜKÜ ŞİRKET ÇALIŞANLARINDA. AFEDERSİNİZ AMA E... GİBİ ÇALIŞIYORUZ. ASGARİ ÜCRET KARŞILIĞI. HAFTA SONLARI NÖBET SIRF ACİL ÇALIŞANLARININ RAHATLAMASI İÇİN, 5 TEN SONRA 12 YE KADAR SERVİSLERDE NÖBETÇİ KALIYORUZ BUNUN SEBEBİDE HEMŞİRELERİN RAHATLAMASI TETKİKLERİ GİREMEMESİ YADA MEDULLA SİSTEMİNE GEÇTİĞİMİZ İÇİN NAKİLLERİN ZAMANINDA YAPILMASI İÇİN. KARŞILIĞINDA NE MESAİ ĞCRETİ NEDE TATİL YEMİN EDERİM. SABAH TA TEKRAR İŞE GELİYORUZ.BİLGİSAYAR GİRİŞLERİNİ BİZLER,TEMİZLİĞİ ŞİRKETLER, HASTAYI TAŞIMA GETİR GÖTÜR POSTA, ELLERİNDE TELSİZ HERŞEYİ OUTRDUKLARU YERDEN BİLMİYORUZ YANİ EMİNİM BİRÇOK ARKADAŞ BENİMLE AYNI DÜŞÜNCEDE CVBINIZI BEKLİYORUM. EN AZINDAN MAAŞLARIMIZ BİRAZ YÜKSELİR. 4 C YE GEÇME NE DERECE OLUMLU
arda eklemiş.
| 26-03-10 Saat
11:11
nedendir anlamak mümkün değil
genel olarak yorumlara baktığım zaman tüm sitelerde hastane çalışanları kadro istiyor ama üniversite çalışanlarından ses yok daha dogrusu ç.ü dışındaki hiç bir üniversitede sanırım taşoron şirket yok (üniversite içinde görevli) adana balcalı hastanesinde saglık çalışanlarınada müfettişlerin onayıyla ünv. kadrosu verildigi halde nasıl oluyorsa ünv yönetimi bunu hayata geçirmior(balcalı hastanesi çukurova ünv. bağlıdır)gerçekten çok ilginç olaylar oluyor bende en son yoruma katılıyorum 4b 4 c demiyorum üzerimizden taşorona verdigi parayı versinler herkesde kendi biriminin işçisi olsun taşoron denen genelde mafya bozuntularıda(aracı olarak yetişmeyen işleri yapan ayrı bir kadroya sahip şirketleri tenzi ediyorum)bu iştende ekmek yemeyi bıraksın daha dogrusu senin benim ekmegimi diyecegim özetle şu ki bir arkadaş bir kamu hastanesi veya ünv.vs de 5 veya 10 yıldır çalışıyor tüm haklarından yoksun olarak dışarıda yüzünü bile görmedigimiz fir firmanın sahibide parayı götürsün citti bir şekilde adaletsizlik var ve başbakanımızada diyorumki bizler burada adaletsizligi kelimelere yeteri kadar dökemiyoruz bile ve size şuda söylene bilir bunlar vasıfsız o yüzden inanınki alakası yok benim emrimde çalışan 1 memur 2 vizeli 1 kadrolu var ve diger benimle aynı sınıfta arkadaşlar ben yetersizsem bu bir çelişki olmuyormu ben diger arkadaşlar gibi belki ezilmiyorum ama bende oalyın farklı bir boyutunu gösteriyorum 1600 tl maaş alan adam 600 tl maaş alan adamın emrinde çalışmak zorunda çünkü işi onun kadar bilmiyor
EMRE eklemiş.
| 24-03-10 Saat
19:48
arkadaşlarumarım bizde ölmeden kadro görürüz
ben altı yıldır devlet hastanesinde taşaron firmadan çalışıyorum ve askari ücretalıyorum bu ücretle eşime ve ikitane çocuğuma bakmak zorundayım tabiki maaş yemiyor kendim için birşey istiyorsam namerdim sadece ailem için işten çıkarılma korkusu olmadan kafamızrahat birşekilde işimizi yapmak ve insaca yaşamak kadrolu olmak istiyorum sayın başbakanım gereğini yapacağını umuyorum.
ahmet öztürk eklemiş.
| 24-03-10 Saat
00:56
cok amaclı personel
sayın basbakanıma seslenıyorum ben 3 yıldır taseron fırma personeli olarak hastanede calısıyorm temızlıcı olarak otomasyona bakıyorum kalorıfere bakıyorum cay demlıyorum nobet tutuyorum elektrık arızası su arızası hepsıne ben bakıyorum doktor ve hemsıreler arasında lakabım cok amaclı personel olarak konulmus bazıları cok kulanıslı personelde dıyor ama gel gorki aldıgımız maasları bı gorun bıde yaptıgımız ayak işlerını saymadım sıgara al pohaca al kahvaltılık al bunlar cabası gor bunları nasıl ezıldıgımızı goruın artık allah kımseyı bı işi yapmaya mecbur etmesın dıyorum ve sukredıyorum yınede
hakan can eklemiş.
| 16-03-10 Saat
20:08
sayın BAŞBAKANIM
BEN ÜNİVERSİTEDE ÇALIŞAN TEMİZLİK İŞCİSİYİM 7 YILDIR ÇALIŞIYORUM OKULDA YAPMADIĞIMIZ İŞ KALMADI TEMİZLİK DAHİ HER İŞİ YAPTIRIYORLAR BİRDE MEMNUN OLSALAR BİTON LAF FIRCA HİÇ HUZURUM KALMADI YERİ GELDİ İŞİ BIRAKMAYI BİLE DÜŞÜNDÜM AMA DOĞRU DÜZGÜN İŞ YOK MAAŞLAR ZAMANIN DA YATMIYOR SENEDE 15 GÜN SİGARTA YATMIYOR ASGARİ ÜCRETE ZAM VERDİNİZ ONUN BİLE 20 TL SİNİ KESTİLER SİZDEN RİCAM BİZE SAHİP CIKIN BİZDE BU VATANIN EVLADIYIZ ALLAH'A EMENET OLUN
MEHMET eklemiş.
| 05-03-10 Saat
10:34
4 yıldır hastahanede bilgi ilem görevi yapıyorum çalışmadığım branş kalmadı bu yetmezmişgibi acil nöbetleri izin yok maaş geç yatıyo kadroluların kahrı vallahi çekilmiyo inan sabah 8 den akşam 5 e kadar zamn nasıl geçiyo bilmiyorum artık nasıl olacak bilmiyorum bir kaşemiz eksik oda olsa doktor diye çalıştıracaklar beni ve meslek taşlarım için deyil çocuklarımız için gelecekleri için bir ışık olursanız sonsuz dualarım sizlerle olacak kadro
nortapurfa eklemiş.
| 03-03-10 Saat
18:41
SAYIN BAŞBAKANIM VE ÇALIŞMA BAKINIM'A
SLM biz şirket elemanları olarak sizden kadro istiyoruz ama neden çünkü çalıştığımız kurumda bırakın ikin'ci insan muamelesini insan yerine bile koymuyorlar ben hastane çalışanıyım bütün pis işleri hertürlü işleri yaptırıyorlar bütün haklarımızı elimizden alıyorlar vay neymiş biz şirket elamanıymışız dışarda bu iş için bekleyen çok insan varmış hafata sonu izinlerimize bile el koyuyorlar bugün olmuş ayın 15 hala maaş yatacak bu insanların çoçukrımı var kirasımı okuyan çocuğumu askerde olanımı kıredi kartı borcumu bunları kim düşünüyor allah aşkına söyleyin sadece çalış hamal gibi anların maaşları yatıyor dönerleri yatıyor herşey yolunda ya biz.hani diyorlarya bu iş için çok bekleyen varmış; bende onlara soruyorum senin işini ben 1 milyar maşa yaparım yada bu iş için çok boş insan var hatta senin aldığın 2 milyar paranın yarısına yapacak insan çok değilmi ama böyle düşünmek istemiyorum ben onlar gibi bencil .bizimde insan olmamız için sizden yalvarıyorum bizede kadro verin yada 4/b li yapın allaha şükür ediyoruz işimiz için ama işte bunlar bizi buna sürüklüyorlar teşvik ediyorlar artık bizde insan olalım onların gözünde lütfen allah rızası için
ibrhm eklemiş.
| 15-02-10 Saat
18:04
Hastanede Çalışanlara Kadro
SAYIN BAŞBAKANIM VE BAKANIM BEN 3 YILDIR DEVLET HASTANESİNDE ŞİRKET ELEMANI OLARAK ÇALIŞIYORUM.BİZLER HASTANENİN HER BİRİMİNDE GÖREV YAPIYORUZ. AMA HAK ETTİĞİMİZ DEĞER VERİLMEMEKTE.HER AN İŞTEN ÇIKARILMA KORKUSU VAR.İKİNCİ SINIF MUAMELESİ GÖRMEKTEN BIKTIK ARTIK. NE OLUR BİZLEREDE KADRO VERİN.
Müzeyyen AKALIN eklemiş.
| 12-02-10 Saat
23:26
Artık dayanılacak gibi değil yardım edin..
Ben 3 yıldır Hastanede çalışıyorum.Başhekimin,Müdür,İhaleyi alan Şirket patronundan bile azar,tehdit,hakaret işitiyoruz.Bunca senedir izin hakkı bile kullanamadım.Maaşlarımız hiçbir zaman erken yatmıyor.Bütün iş yükü bizde ama birtürlü memnun edemiyoruz.Her ne olsa bizden biliniyor.Herzaman bizi eziyorlar haklarımızı kimse aramıyor.Biz arasak tehdit ediliyoruz.İhaleyi alan şirket işe başlamadan bize istifa dilekçeleri imzalattı.Allah aşkına bize yardım edin Sayın Başbakanım lütfen bizide görün artık...
Emine AYDIN eklemiş.
| 11-02-10 Saat
11:18
slm
bir söylen tivar isteyenler mayıs eylül ayların da daimi işçileride isterlerse memur olma talebleri varmış öyle birşey varmı acaba varsa valla ben ken di şahsıma hemen geçerim çün kü buhükümet işçilerinde kökünü kurutmaya yeminli galiba beni bir aydınlatırsanız sevinirimm
SESİMİZİ DUYUN ŞİRKETLERİ ARADAN KALDIRIN
bende bursa a.o.s hastanesinde çalışmaktayım,taşeron firmasında aralık ayının yani 1 aydır maaş alamadık.kimsenin umrunda değil başhekim ve müdürün umrunda değil.bize söyledikleri hastane bankaya parayı yatırmış, firmanın kredi borcu varmış banka el koymuş.Memurlar maaşlarını aldılar.dönerlerini aldılar bizde hala haber bekliyoruz ne zaman verecekler diye oncan önceki ayda 100tl kestiler.50 tl kestiler hakkımızı hiç bir zaman helal etmiyoruz.
esin adalı eklemiş.
| 01-02-10 Saat
00:39
allah aşkına bizide duy başbakanım
SAYIN BAŞBAKANIM bugün ALLAHIN İZNİYLE OKULLARDA KAPANIP TATİLE GİRDİ OKULDA ÇALIŞAN ŞİRKET ELEMANLARININsigorta ve maaşı kesildi .OkullR AÇILACAK 1AY BİR AYDA İHALE YAPILACAK DİYE BEKLE İHALE YAPILDIKTAN SONRA 1 AYDA ALACAGİM ASGARİ MAAŞI BEKLE . EE İNSAF ARTIK BUGÜN OKULLAR KAPANDI BENİM CEBİMDE 5 LİRA VAR 3 AY NASIL DAYANIYIM EV GEÇİNDİREYİM
. ARKADAŞLARA KATILIYORUM BİZEDE KADROO İKİNCİ SINIF MUAMELE GÖRMEK İSTEMİYORUZ MEMUR YAN GELİP YATIYOR KÖPEKGİBİ ÇALIŞIYORUZ .BİZİDE DUYUN ARTIK BELEDİYEDE ÇALIŞAN TEMİZLİK ELEMANLARINA KADRO VERİLDİ BİZEDE KADRO VERMEK ÇOKMU ZOR SAYIN BAŞBAKANIM
FERHAT ÇELEBİ eklemiş.
| 22-01-10 Saat
23:37
hastane çalışanı
ben hastanede bilgisayar operatörü olarak çalışıyorum.hastanın girişleri.ben acil bölümünde çalışıyorum.hastanın polikilinikteki işlerinide biz yapıyoruz.hastanın tanıları.istenen tetkikler,hastanın ilaölarının bilgisayara girilmesi,hasta müşadeye alındıysa ne yapıldıysa hepsini bi yapıyoruz.ve o işleri yaparken içeriye hasta almaya devam ediyoruz hepsini bir arada yapıyoruz.yeri geliyor öyle bir durum oluyoki bize maaşların 1 sene içinde fazladan 1tl 2tl fazla yattığini söyleyip bizden geri istediler.veznede çalışan arkadaşların nöbet yetkisi yok ama veznedede nöbet tutuyoruz .bakanlığa asıl nöbet tutacak kişilerin isimleri gidiyor ve nöbet parası alıyorlar.lütfen bizde kadroya alınmak istiyoruz artık.hiç değilse bizde varız diye bilelim.saygılarımı sunarım.
isim vermek istemiyorum eklemiş.
| 20-01-10 Saat
20:15
kimseye güvenmiyorum
benim eşim 4b li olarak çalışmaktadır.aynı işi aynı okul mezunu kişiyle birlikte çalışmaktadır ikisininde tayin hakkı yok fakat biri diğierinde toplamda ayda 700-800 fazla almaktadır.anladık çakılı kadro anladık ihtiyaçtan yer değiştirilmiyor fakat bu fark adaletsizlik neden neden neden
muharrem eklemiş.
| 10-01-10 Saat
23:34
devlet büyüklerimize sesleniyorum......
sayın başbakanım siz büyük devlet adamlarına rica ediyorum bizi bu çileden kurtarın.bende devlet hastanesinde çalışıyorum.artık ikinci sınıf muamelesinden bıktım artık.hep tehtit hep kafa tutma.heran işten çıkacakmış korkusu var .adam akıllı borca bile giremiyoruz..siz devlet büyüklerimizden rica ediyorum bizleride 4 B kadrosuna alın..cevabınızı bekliyorum.allaha emanet olun....
murat tuna eklemiş.
| 07-01-10 Saat
21:08
sayın başbakanım hastane şirket elanlarını kadroya alınmasını rica ediyom
hastane şirket elemanı olarak 9 senedir büro bilgisayar ameliyathanane çalışmadım yer kalmadı nerdeyse artık amaliyat yapacak duruma geldik ama sen bir işcisin ve senin hastane ortamında hiç bir değerin yok ve arayerde seni istediği gibi kullanıyorlar hiç bir hakkın hukukun yok 657 li ve diğer sözleşmelilerin ne kadar döner alacanuı sen hesapla adam gelsin bide sana kıssın millet yatsın diğer işciler ( şirket elemanları ) hastaneyi yürütmeye çalışssın devlet memuru demek yatmakmı demek .bunu araştırılmasını vede aradan şirketlerin çıkarılmasını bizide döner sermaye kadrosuna dahil edilmesini istiyorum şirketler sadece bizim muhasebeliğini yapıyo hastaneye karışma yetkisi bile yok eleman alıp çıkarma yetkisi yok herşey başhekimin ve müdürün insiyatifine kalmış bazı hakların verilmesini istiyom aldımız para askeri üçret biliyorsunuz zaten özel hastanelerde artık devletin politikasından gidiyo 2 yıllıık üniversite mezunusunuz ama özel sektörde artık taşoruncuya vermiş eleman alımını başvurdunuzmu hastane sizi taşoron firmaya sevk ediyo eleman alımını içeri giriyorsunuz kapıda burdaki üçret uygulaması asgeri üçret diyo ozaman okul okumanın bi faydası kalmamış hertaraf taşoroncu firma düşük fiyattan eleman karsılama yolunda ben 4b -4c demiyorum sadece döner sermaye kadrosuna gecirilmemizi istiyom . hastanedeki şirket elemanları vasıfsız işciden daha kötü durumda artık buna bi son verilmesi lazım .
mehmet bahatiin izci eklemiş.
| 06-01-10 Saat
13:14
konu kadrolaşma
Sayın başbakanım bir yıldır şirket elamanı olarak sağlık ocağı kamu kuruluşunda çalışmakdayım tam iş buldum derken tam tersi oldu çünküt bütün işleri öğrenmeme rağmen sadece kendimce vasıfsız olduğumdan bir söz hakkım bile yok bir devlet büyüğüm olarak doğru adımlarımlarımla yürümeme rağmen tek isteğim bizde bir kadro hakkı var sevinci vermenizi ALLAHDAN temenni ediyorum şu anda ne yol param var ne yemek param nede karnımı doyurası maaşım halime şaşırıyorum yol yürükmekden bıkdım mutfakda ne çay ne çayhane her şey perişanhanehana pazarı unuttuk markerti unuttuk nolacak bu halim bu sesime kulak verin
GEREĞİNİN YAPILMASIN ARZ EDERİM SAYGILARIMLA....
bize adi ve basit şirket elemanları bile diyorlar.
SELAM BEN DEVLET HASTANESİNDE 6 YILDIR ÇALIŞMAKTAYIM AMA RESMİ OLARAK BAKARSANIZ HER YIL 2 YADA 3 DEFA İHALE YAPILIYOR VE TAZMİNAT HAKKIMIZ BIRAK TAZMİNATI YILLIK İZİN HAKKIMIZ BİLE OLMUYOR.İZİNE ÇIKACAKSANIZ RAPOR ALIN DİYORLAR.BİZ HASTAHANENİN TÜM BİRİMLERİNDE ÇAILIŞIYORUZ BÜTÜN VERİ GİRİŞ VE ÇIKIŞLARI YAPIYORUZ.MEMURLAR YAN GELİP YATIYOR DÖNERLERİNİ ALIYOR AMA HALA ŞÜKÜR DEMESİNİ BİLE BİLMİYORLAR.BİZ ÇOK BİŞEY İSTEMİYORUZ SADECE ARADAN ŞİRKET ÇEKİLSİN.ZATEN ŞİRKETİ TANIMIYORUZ GÖRMÜYORUZ BİLE SADECE MAAŞ ZAMANI ODA HESAPLARA YATIRIYORLAR.BİZDEN SORUMLU DİREK OLARAK BAŞHEKİM YARDIMCILARI VE MÜDÜR YARDIMCILARI.4/b li OLSAK EN AZINDAN HER AN İŞTEN ÇIKARILMA KORKUSU YAŞAMAYIZ.BEN AMELİYATHANEDE ÇALILŞIYORUM.YAPTIĞIM İŞ BÜTÜN YAPILAR AMELİYATLARI BİLGİSAYARA GİRMEK AMELİYAT NOTLARINI YAZMAK VE KULLANILAN MALZEMELERİ GİRMEK YANİ TÜM VERİ GİRİŞ.BEN DOKTORLARIN İŞLEMLERİNİ GİREREK ONLARIN NE KADAR DÖNER ALACAĞININ TAKİBİNİ BİLE YAPIYORUM AMA GEL GÖRKİ GENEDE ADIMIN ADİ VE BASİT ŞİRKET ELEMANLARI OLUYO.LÜTFEN ARTIK BİRİLERİ BUNA DUR DESİN BİZLERDE İNSANIN.6 YILDIR YAPILAN AYRIMCILIĞA CAN DAYANMIYOR ARTIK.EĞER MECBUR OLMASAK ÇEKİLLECEK KAHIR DEĞİL.SN. BAŞBAKANIMIZ SİZE YALVARIYORUZ BİZLERİ KADROYA ALIN ARKAMIZDA DEVLET GÜVENCESİZİ HİSSEDELİM.BU BUKADAR ZOR OLMAMALI.UMUTLA OCAK 2010 BEKLİYORUZ.
FATMA ALTUNKANAT eklemiş.
| 03-09-09 Saat
08:10
HASTANEDE ÇALIŞAN ŞİRKET ELAMANLARINA KADRO
SAYIN BAŞBAKANIM VE SAYIN BAKANIN SİZLERDEN RİCA EDİYORUM SİZLERE YALVARIYORUM, BİZLER DE İNSANIZ BİZ İLK ÖNCE BİZLERE İNSANA NASIL MUAMELE YAPILIYORSA BİZLERE DE ÖYLE MUAMELE YAPILSIN İSTİYORUZ KADROLU ÇALIŞANLARIN YANINDA AĞZIMIZI AÇAMIYORUM SESİMİZİ ÇIKARAMIYORUM BİR ŞEYLER SÖYLESEK SİZ ŞİRKET ELAMANISINIZ YAPACAKSINIZ YAPMASINI İDAREYE SÖYLERİZ BİZLERİ ÇOK KÖTÜ AZARLIYORLAR KÖLE GİBİ KULLANIYORLAR BİZ HÜKÜMETİMİZDEN ÇAK FAZLA BİR ŞEY İSTEMİYORUM SADECE ARADAN ŞU ŞİRKET DENİLEN ŞEYİ ÇEKSİNLER VE BİZ HASTANE YÖNENİMİNE BAĞLASINLAR ÇOK DAHA GÜZEL OLUR. EN AZINDAN HERKESİN KAFASI RAHAT OLUR İŞTEN ÇIKARILMA GİBİ BİR KORKUMUZ OLMAZ İŞİMİZİ SEVEREK YAPARIZ 4 ELLE ÇALIŞIRIZ.
ABDULLAH GÖL eklemiş.
| 02-05-09 Saat
09:37
DEVLET KURUMLARIDA ÇALIŞAN (TEMİZLİK,GÜVENLİK,FONET) HALİ NEOLACAK
DEVLET ŞİRKETE ELAMAN BAŞINA 1 MİLYAR 300 VERECEĞİNE
DİREK ÇALIŞANA 800 VERSE VE İŞİNİ YAPMADIĞI TAKTİRDER İŞİNE SON VERİLECEĞİ ŞARTI KOYULSA OLMAMAZ MI.ALLAH AŞKINA İKİNCİ SINIF MUAMELESİNDEN BU İNSANLARI KURTARIN.BELEDİYELERE KADRO VERİLDİ BU İNSANLARADA KADRO VERİLMELİ.BEN ÇİFTE STANDARTI ANLAYAMADIM.AYRICA BU ŞİRKETLERİ OTURDUKLATI YERDE NEDEN BESLİYORSUNUZ,DÜŞÜNDÜRÜCÜ BİR DURUM. YANİ BU İNSANLARIN İNSAN GİBİ YAŞAMAYA HAKLARI YOKMU ELİNİNİZİ VİDANINIZA KOYUN.BU İNSANLARINDA ÇOLUK ÇOCUĞU VAR OKUL OKUTUYORLAR.ASGARİ ÜCCRETLE DURUMLAR İÇLER ACISI.LÜTFEN ZENGİNİ ZENGİN ETMEYELİM.DAR GELİRLİYİ DÜŞÜNÜN VALLAHİ MAHŞER GÜNÜNDE HESABINI VEREMEZSİNİZ.BELEDİYELERE YAPTIĞININIZ GÜZELLİĞİ ŞİRKET ELAMANLARINA YAPARSANIZ SİZLER KAZANIRSINIZ.
mevsımlıklere işsizlik maaşı verılmelı
neden mevsımlık işçiler işsizlık parasından yaralanamıyo.mevsımlık işçilerde kendı ıstegı dışında işten çıkartılıyolar ama ışsizlık parasından yararlanamıyolar.ama bu fona bızdende para kesılıyo.bu hıç adıl deyıl.mevsımlık işçilere işsizlık sparası verılmezı gerekır.
RUŞEN KUK eklemiş.
| 01-02-09 Saat
22:14
nerde ınsanlık
anlayamadıgım tek şey,bu ulkede herkesın ış ıstemye hakkı var sadece mevsımlık işçilerın ıstemeye hakkı yok denıyo.bunu sendıkalarda aynı dıyo hukumette aynı dıyo genel mudurde aynı dıyo.yapılacak tek şey kalıyo mevsımlık işçilerın yaşamaya hakkı yok demektır.çaykurdaki mevsımlık işçilerın hali perışan,keza şeker ole ,ormandakıler bızden ıyı.turkıyede kala kala 26000 uvey evlat bız kaldık.bız ısraıllı deyılız.5620 sayılı yasayı hazırlayanlar bıraz duşunsunler.çocukları aynı olsa ne derlerdı.sendıkacıların evlatları boyle olsa ne yaparlardı.bahsettıgım kışılere canı gonulden saygılar sunuyorum.
RUŞEN KUK eklemiş.
| 29-01-09 Saat
22:59
iş
okulda sözleşmeli olarak calıyorum taş ören şirketinden bizlerede hak tanınsa cok seviniriz
emine uslubaş eklemiş.
| 23-01-09 Saat
10:38
şirket çalışanlar ne olacak
ben saglık müdürlüğüne bağlı verem savaşda şirket elamanı olalar iki yıldır çalışmaktayım maaşlarımızı gününde alamıyoruz afedersiniz çalışmaya geldigi zaman eşek gibi çalışdırıyorlar paraya gelince kaçıyorlar saglık müdürü bir toplantı yapıyor bize sanki peşkeş çekiyor ister çalışin ister çalışmayın diye çünkü bir güvencemiz yok kadrolu çalışanlara birşey yapdıramıyorlar bize galinci yapın diyorlar pazarımız yok cumaertesi yok bir cevap bekliyorum yazarsanız sevinirim /CEVAP;Sevgili kardeşim size cevap olarak ancak sendikalı olmanızı önerebiliriz.
Geçici işçiliğin faturası
Kanun kapsamı sınırlandırılınca, Ak parti kendi döneminde işe alınan geçici işçileri kadro dışı bırakarak ne yapmak istedi?
Kimin suçu garibanlara ödetildi? Suçu kim işlediyse cezası ona çektirilmeliydi. Bunca güzel icraatin içinde sırıtan bu çirkinlik inşallah düzeltilir. Ülke insanı bu aşağılanmayı hak etmedi. Alın teriyle çalışan insanlar tedirginlik ve stres altında uzun süre akıl sağlığını koruyamaz, güvencesiz çalışmak kadar insanı ezen ne vardır ki? Meclis ve hükümet bu konularda daha hassas davranmaya çalışmalıdır.
hayrullah taşdelen eklemiş.
| 16-09-08 Saat
17:12
halk egitimde çalışan usta ögreticilerin sonu ne olacak
kadro istiyoruz
hatice göz eklemiş.
| 15-09-08 Saat
23:05
halk egitimde çalışan usta ögreticilerin sonu ne olacak
yıllardır çalışıyoruz ama üç ay sonra işten çıkartılıyoruz bizde kadro istiyoruz sayın başkanım halk egitimlerede kadro gönderin umarım kayle alınırız duyun sesimizi
hatice göz eklemiş.
| 15-09-08 Saat
22:51
memurum sen salla başını devlet versin maaşını
vallaha bir iş bulursum hemen çıkacam taşeronluktan insan ne olcağını bilmezse neden orda zaman kaybetsinki
kenan eklemiş.
| 11-09-08 Saat
12:30
DEVLET YERİNDE ÇALIŞANLARA KADRO VERME DURUMU VARMI
ben sağlık ocağında geçici işci olarak çalışıyorum bir buçuk senedir bizlere kadro verilecekmi şirket elemanı olarak çalışmak çok kötü maaşlarımızı bile gününde alamıyoruz
lütfen duyun 4/b lere kadro verildiğinde lütfen bizim gibi şirket elemanı olarak çalışanları da düşünün
ayşe dursun eklemiş.
| 28-08-08 Saat
23:38
yine askari ücretli yandi
ben 8 yıldir kamu kuruluşunde sözleşmeli calışırım bana verdikleri askari ücret memura basıyorlar zamı bize geldimi yok. belediyelere veriyorlar kadroyu bizegeldimi odayok bizler allah kulu degil miyiz hani adalet vardı.
mustafa noyan eklemiş.
| 18-08-08 Saat
20:46
ah ah anam
10 kilo yag aldım 10kiloprinc elektirik su ondansonra kafayı sıyırdım n
diyim
abi
devlet adamları körmü
cocuga
elbise alamyom
fakir tam takır eklemiş.
| 26-06-08 Saat
14:02
yanıtlayın lütfen
devlet hastanesinde taşeron firma elemanı olarak idari kısımda çalışıyorum bütün evraklkar imzalar hastane gelirleri hatta çalışan memurların bunlara hizmetli memurlar bile dahil dönerlerini alsınlar, daha fazla alsınlar diye asgari ücretle çalışıyorum aramızdaki fark aynı odada çalışan ben ve digerleri onlar memur ben degil onlar ilkokul mezunu ben üniversite onlar maaş döner+döner alıyor ben sadece asgari üçret onlar boş oturuyor onlar daha fazla para alsınlar diye ben çalışyıyorum peki sucumuz birlerini bulup torpille memur olamamakmı lütfen bunları birileri duysun yada bu şartlarda kendileri çalışsınlar az çalışan az çok çalışan neden çok alamıyorda az çalışan çok çok çalışan az alıyor bunu anlayamıyorum bumudur adalet ...
eda çalık eklemiş.
| 20-06-08 Saat
20:37
:))
Valla arkadaşlar ben bu şirket elemanı olmaktn artık cok rahatsız oldum geçen gün şirket sahibi ve belediye baskan yardımcısı bir olmus bizlerin özlük haklarını elinden almak icin İBRANAME ve cok agır bir iş sözlesmesi getirmis. Bizlere bunları ya imzalarsınız yada maaşlarınızı alamaz ve sizlerle fena ugrasırız dediler ve biz 45 kişiden 5 arkadaş bu evragı imzalamadık. Bizleri haftanın 6 günü günün 12 saati 2,5 yıl çalıştırmıslardı. Şimdi ise 5 arkadaş bir araya gelip Şirketi ve Belediyeyi dava ettik ve savcılığa suç duyurusunda bulunduk.. bence mesleği olna Şirkette çalışanlar ağır şartlarda çalısanlar mahkemeye versinler ve kendi mesleklerine geri dönsünler. ÇÜNKÜ BEN ÖYLE YAPTIM...AKIN AKIN
akın akın eklemiş.
| 03-06-08 Saat
15:52
KADRO İSTEMİ
6 YILDIR TAŞERON FİRMA ALTINDA DEVLET HASTANESİNDE GÖREV YAPIYORUM. BENİM GİBİ YİNE ŞİRKET ADI ALTINDA TEKNİK ELEMAN VE HEMŞİRE OLARAK BİRÇOK ARKADAŞIM VAR. ÇOĞU ZAMAN KADROLU ELEMANLAR TARAFINDAN EZİLİYORUZ. BİZE FAZLA İŞ GÜCÜ YÜKLÜYORLAR.İTİRAZ EDİP SEN NEDEN ÇALIŞMIYORSUN DEDİĞİMDE ELİ ARKASINDA GEZİYOR. EĞİLİP MASAMA PARMAĞIYLA VURUYOR BEN KADROLUYUM SEN ŞİRKETSİN YAPACAKSIN DİYOR. ERKEKSEN YAPMA. RESMEN PATRON MUAMELESİ YAPIYORLAR. VE CEPHE ALIYORLAR. İDAREYE ŞİKAYET ETTİ GİTTİK.İDARE NE YAPSIN ARADA KALIYOR. TABİKİ BİZE SİZİN HAKKINIZ YOK DİYOR. HAKLI OLARAK. BİZE HÜKÜMET SAHİP ÇIKMALI ÖNCE DİMİ .
Lütfen çağrılarımızı duyun
NURİYE SOYLU eklemiş.
| 26-05-08 Saat
17:32
anlat anlat dur
kimin umrundayızki taşeroncular olarak. herkes kendi menfaatini güdüyo. konuş konuş dur. hep geyik hep geyik. boynuzlu geyikler hepsi de.
Murat Yalçınkaya eklemiş.
| 26-05-08 Saat
12:26
ADELET VE KALKINMA PARTİSİ
Sayın Başbakanım. Su an lideri oldugunuz adı Adelet diye başlayan partinizden Bir Başbakan ne ise onun kurmayları yoldaşları belediye baskanları ve bütün su an devlete baglı kamu özel idare kurumlarındaki liderlerin sizin yolunuzda daima adil olmalı degil mi? İşte kurumlarınızı yeterince denetlenmediği icindir ki size adeletsiz lik diz boyu. Sayın BAŞBAKANIM Bizler ( bizler diyorum çünkü sadece kendi adıma konusmayı hiç sevmem) evet bizler bu Güzel TÜRKİYEM'de Senin benim memurum dedigin insanlardan daha cok calısan onları gözeten ....... almalarını engelleyen ve HAFTANIN 6 GÜNÜ 12 SAAT TEN 72 SAAT YANİ AYDA 280 SAATTEN FAZLA CALISARAK 850 yeni türk lirası alan gençleriz. Bizle Taşeron şirketler adı altında ezilen geleceginden habersiz gelecegin 40 yas işsizleri olacagız. Evet 40 yasına geldigimizde elimizde meslegimiz ve bir işimiz olmayacak malesef. Siz büyükler Bu Kocaman TÜRKİYEM' i yöneten Büyükler Liderler. Sizler bu ülkeyi nekadar seviyorsanız İnanın Sizin tahmin edemeyeceginiz kadar bizlerde bu ülkeyi seviyoruz. Sizlerden Tek istegimiz BİZLERİ (Taşeron Firma-mütahit firma adı altında çalısan kamu hizmetlileri) yetim evlat gibi görmeyin 4/B olarak çalışan arkadaslar gibi bizlerede bell bir süre belirleyerek bizlerede bir güvence verin. Verin ki bizlerde birer yuva kurabilelim. SAYGILARIMLA. KAMUDA ÇALISAN MÜTAHİT FİRMA ELEMANLARI ADINA.
AKIN AKIN eklemiş.
| 25-03-08 Saat
21:13
halk eğitimleri kimse umursamıyor.
20 senedirçok zor şartlarda çalıştım kimseye sesimi duyuramadım.mili eğitime verilen kadrolardan biz neden yararlanamıyoruz anlayabilmiş değilim.yaygın eğitim kurumları bu konuyla neden ilğilenmiyor.emekli olmak bu siğorta sistemiyle mümkün değil.yatmayan siğorta pirimlerini kendimiz ödesek oda mümkün değil.bizlere bütün yollar kapalı.önümüzdeki engelleri birlikte aşma zamanı geldi de geçiyor.halk eğitim çalışanları 24 kasıma kadar dilekçe yarışına girelim milli eğitim bakanına
DEVLET HASTANELERİNDE ÇALIŞAN BİLGİ İŞLEM PERSONELİ NE LACAK
BİZLER DEVLET HASTANESİNDE ÇALIŞAN TAŞERON FİRMA ÜZERİNDE GÖRÜNEN PERSONELLERİZ HASTANELERİN İDARİ KISIMLARINDA ÇALIŞMAKTAYIZ VE ÜNİVERSİTE OKUMUŞ ÇOK İNSAN VAR İÇİMİZDE KADROLU MEMURLARIN YAPMASI GEREKEN BÜTÜN İŞLERİ YAPIYORUZ YANİ OLMAZSA OLMAZ DERLERYA AYNEN ÖYLE BİZİM MEMURLARDAN FARKIMIZ BİZ YARIN NE OLACAK BİLMİYORUZ HAKKIMIZ OLANI ALAMIYORUZ.LÜTFEN BİZİDE AYDINLATIRMISINIZ MAİLLERİ OKUYORUM BU KONU HAKKINDA CVP BEKLEYEN ÇOK İNSAN VAR TEŞEKKÜRLER
ÖZLEM eklemiş. | 16-03-07 Saat
11:42
NE OLACAĞIMI BİLMEK İSTİYORUM
İki yıldır bir devlet hastanesinde müteahhit firmaya bağlı bilgi işlem elemanı olarak çalışmaktayım.benim gibi 100 kişi var.memurlardan daha fazla çalışıyoruz aynı işleri yapıyoruz.çok merak ediyorum herkesin dilindeki şu kadro olayını acaba bizede çıkarmı dersiniz? ne olur biri bizi aydınlatsın.Saygılar.
ne şans buu
daha bi kaç gün önce sağlık spor daire başkanlığına eski hükümlü jadrosunda sözleşmeli olarak işe alındım ne olacak belli değil ne şans bu
ÜNİVERSİTE DE GEÇİCİ İŞÇİ OLARAK ÇALIŞANLAR KADROYA ALINACAKMI
BEN 7 YILDIR ÜNİVERSİTEDE GEÇİCİ İŞÇİ OLARAK ÇALIŞIYORUM. YAPTIĞIM İŞ İTİBARİYLE MEMUR ELİYLE YAPILMASI GEREKEN MASABAŞI ŞİNDEYİM. ANCAK 7 SENEDİR HİÇ VİZELİ OLARAK ÇALIŞMADIM HEP TEMİZLİK ŞİRKERİ YADA TAŞERON FİRMALARIN ÜZERİNDE GÖSTERİLDİK BİZ NE OLACAĞIZ BU DURUMDA
Z.K eklemiş. | 08-03-07 Saat
11:44
ŞİRKET İŞÇİLERİ NE OLACAK Bİ ALLAH'IN KULU BİŞEY SÖYLESİN
BİZ SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KAPSAMINDA ŞİRKET ELİYLE BİLGİSAYAR İŞİ YAPIYORUZ. BİZ BU VATANIN EVLATLARI DEĞİLMİYİZ NEDEN BİZA KADRO VERİLMİYOR 400 MİLYONLA KIT KANAAT GEÇİNMEYE ÇALIŞIYORUZ AMA NEKADAR YETER BU PARA SİZE SORUYORUM BİZ SABAH SAAT:8'DEN AKŞAM 10'LARA KADAR ÇALIŞIYORUZ AMA HİÇ YAPTIGIMIZ İŞİN KARŞILIGINI ALAMIYORUZ BU KADRO DÜZENLEMESİNİ KİM YAPIYORSA ELİNİ VİCDANINA KOYUP BİR DÜŞÜNSÜN KENDİSİ O MAAŞLA GEÇİNE BİLİR Mİ ACABA LÜTFEN ARTIK BİZEDE BİŞEYLER DÜŞÜNÜN BİZİM İSTEDİGİMİZ BU AMA Bİ SÖZ VAR GÜN GELİR HESAP DÖNER KESER DÖNER SAP DÖNER BUNU UNUTMUYALIM
ZAL_51 eklemiş. | 08-03-07 Saat
10:21
Ynt: Sözleşmeli personelden kadro kampanyası
ARKADAŞLAR BEN ŞİRKET E BAĞLI OLARAK ÇALIŞIYORUM BU ÇIKAN KANUNDAN BİZLERİN NE KADAR FAYDASI VAR LÜTFEN CVP YAZIN BU ÇIKAN KANUN ŞİRKET PERSONELİNE NE FAYDASI VAR HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER
ŞİRKET ELEMANLARINA KÖTÜ MUAMELE VE AYRIMCIK YAPILMASIN
Ben üç yıldır bir şirkete bağlı ama devlet hastanelerinde konuçlandırılan ve üvey evlat muamelesi görerek çalıştırıla sözleşmeli işçiyim maaşım 403.00 ytl oldu bir ay önce 24 saat çalışıyorum 2 günde bir çalışma saatim ayda180 saati buluyor. Bir memurun yaptığı işten 3 kat daha fazla iş yaparak ve daima HUZURSUZ KORKUYLA VE HER AN ÇIKARILMA ENDİŞESİ taşıyarak çalışıyor ve hastenin bel kemiği sayılabilecek bir görev yapıyor verileri kontrol ediyorum dosyalar hazırlıyorum bilgisayar görevi ile uğraşıyorum. Mezun olduğum alan bilgisayar ve 10 parmak klavye dakikada 120 kelime yazabiliyorum.bu özelliklere rağmen asgari ücretle 3 yıldır ÇALIŞMAYA ÇALIŞMAKTAYIM.
LÜTFEN ARTIK HÜKÜMET DUYUN SESİMİZİ ....
BAŞBAKANIM SAYIN BAKANLAR LÜTFEN DUYUN !
ARTIK SEN MEMURSUN SEN İSE BİR GEÇİCİ İŞÇİSİN SENİN KONUŞMAYA BİLE HAKKIN YOK.. DÖN İŞİNE ARKANA BİLE BAKMAÇÇÇ DEMELERİNDEN ADALETSİZ MAAŞ DÜZENLEMESİNDEN SOSYAL HAKLARIN SIFIR OLMASINDAN KADROLU KADROSUZ AYRIMI YAPILARAK AŞAĞILANMAKTAN BIKTIM..
BU ARALAR ŞU KANUN ÇIKMASI SEVİNCİ İLE İYİYDİM .FAKAT SALLATIYA MI GİRİYOR?
BEKARIM VE EVLENEMİYORUM ÇÜNKĞ 400 YTL MAAŞ İLE İŞTEN ÇIKMA KORKUSU YÜZÜNDEN BEN GEÇİNEMİYORUM BAŞKA BİRİNİ NASIL SEFİL EDEYİM..?
ARTIK ŞU KANUNU ÇIKARIN ÇEKTİĞİMİZ İŞKENCE BİTSİN.ÖNCE ALLAHA SONRA SİZE BAKANIM BAŞBAKANIM YARDIM İSTİYORUZ.....!!!!
K.B eklemiş. | 28-02-07 Saat
23:31
geçici memur
ben ve 9 arkadaşımda Yüksek Seçim Kurulunda çalışan geçici memurlarız.Biz ne olucaz acaba bu çıkan karardan bizde yararlanacakmıyız.Hergün yeni birşeyler duyuyoruz ve artık bıktık insanların ikinci sınıf vatandaşmışız gibi davranmasından.Sözde demokratik adil bir ülkede yaşıyoruz ama daha bunu hissedemedik malesef.yıllardır diğer memur arkadaşlarla aynı işleri hatta yeri geldiğinde daha fazla işi yapmamıza rağmen eşit koşullarda çalışamıyoruz.en az çalışanımız 10 yılldır çalışıyor.Bıktık artık aşağılayan gözlerin üzerimizde olmasından insan yerine konmak ve adil yaşamak istiyoruz.lütfen hükümet yetkilileri yalnız biz değil bizim gibi nice insanları görün ve herkeze aynı oranda karar verin .bir taraf memur olurken diğer insanları hayal kırıklığına uğratmayın .eğer yine hayal kırıklığına uğrarsak başta ben kesinlilke psikolojik tedavide görsem artık iflah olmam.ve adaletsizliğin içinde adalet aramaktan yorulduk eşitsizliğin içinde eşit olmaya çalışmaktan bıktık .hepimizin ailesi var ve geçindirmekle yükümlü olduğumuz insanlar var.babasınız ,annesiniz gerçekten adil olun .lütfen.....
geçici işçi
sayın yavuz bey bizlerle ilgilendiğiniz için teşekkürlerşama benim size bir sorum olacak sizce 4 - b ye göremi kadro almamız avantajlı digerimi?Ben zile belediyesinde veznedar olarak çalışıyorum ama geçiciyim ve durumum heralde 4 / b li olacam 7 yıldır çalışıyorum işimde belediye başkanı isterse diger kapsamdada kadro verebiliyo yoksa bunu devletmi belirleyecek eger beni aydınlatırsanız sevinirimşbirde maaaşlarımızda herangi bir artış olacakmı ben sendikalıyım ama hala 550 ytl maaş alıyorum cevaplarsanız sevinirim.. Her şey için teşekkür ediyorum...
geçici işçi
Arkadaşlar döner sermaye bağlı olarak bende çalışıyorum maliye bakanlığımım vermiş olduğu kadro vize doğrultusunda çalışıyorum çıkacak olan kanun (İnşaalah çıkar) bizimn gibileride etkileyecekmi bilen varsa bilgilendirirsin sevinirim!!!
wer eklemiş. | 20-02-07 Saat
23:06
Ynt: Sözleşmeli personelden kadro kampanyası
üniversitelerde çalışan yüzlerce çalışan sözleşmeli işçiler var bunların durumu ne olacak aydınlatırsanız seviniriz
hekim eklemiş. | 16-02-07 Saat
15:12
ŞİRKET
ŞİRKET ELEMANLARINA NE OLACAK MEMURLA AYNI İŞİ YAPIYORSUN FAKAT AYNI STATÜYE KOYMUYORSUN ASLINDA BU İNSANLIK ADINA AYIP BİRŞEYDİR O KADROLU BU ŞİRKET BU AMELE DÜZENLEME DEDİLER GEÇİCİ İŞİLERİN KİMLER OLDUĞU BELLİ DEĞİL TOPLU SÖZEŞME HAKKI OLAN GEÇİCİ İŞÇİYMİŞ MAAŞI 1200 BU DÜZENLEMEYLE 1400 OLACAK YAPTIKALARI DÜZENLEME BUDUR BİRAZ HAKKANİYETLİ OLMASI LAZIM HÜKÜMETİMİZİN HABBENA RABBENA ZİHNİTENİYLE BU İŞLER YÜRÜTÜLMEZ 200 YILINA KADAR KPSSS SINAVI YOKTU ONA GÖRE DEĞERLENDİRME YAPSINLAR
maaşlar ne olacak
üniversite hastanesi röntgen bölümünde 11 aylık sözleşmeli röntgen teknisyeniyim maaşımı döner sermayeden alıyorum kadroya gecince ne fark eder şuan nöbetler dahil 850 ytl ucretle calışıyorum . kadroda farkımız ne olur
BELEDİYE
ÖNCELİKLE HERŞEYİN HAYIRLISI DİYORUM BEN ÜÇSENEDİR
BELEDİYEDE ELEKTİRONİK TEKNİSYENİ OLARAK ÇALIŞIYORUM AMA TAŞÖREN FİRMA ADINA ÇALIŞTIRILIYORUM ACABA BİZ SÖZLEŞMELİ GURUNA GİRİYORUZ ACL CVP TEŞEKKÜRLER
ALLAH RAZI OLSUN HÜKÜMETİMİZDEN
bu kimin aklına gelmişse allah ondan binlerce kez razı olsun vallahi felaket bir halimiz varken bu haberle sanki anamdan yeniden doğmuş gibi olduk kurbanunuz olayım bi an once biturun habu işi hepunuzun allağına çesileyim allah razı olsun vallahi ne yazacağumi bilemiyim okadar mutlu oldukçi şivemdende belli zaten bn rizeden yazayirum 3 taneda oğlum var bu bir gelecek inanamıyoruz bu hevesimiz inş lah kursağumuza kalmaz
4 b lı
bu nasıl bır kadro olayıdır hala anlayamadım bıze dıyorlarkı ya sözlesme ımzaladıgın ılde calısırsın yada ısını bırakır esının cocugunun yada aılenın yanına gıdersın anlamıyorum bırılerı bana bunu anlatsın lutfen yıllarca bunu ıcınmı beklıyoruz hepımızı hayal kırıklıgına ugrattılar ınsanlık hakkım bıle yok yanı
üniversite mezunu
selam abi ben üniversite mezunuyum belediye de mevsimlik işçi yim gelen kadroda bana nasıl bi kadro verilir 4 b bendi kapsarmı?cevaplamanız içinTEŞEKÜRLER.
bizim halimiz ne olacak anlayalım
ben bor şeker fabrikasında eski hükümlü statüsünde çalışmaktayım biz altı ay çalışıyoruz ama biz bu kapsama giriyormuyuz girmiyormuyuz kimse bilmiyo bizi aydınlatacak kimse yokmu yoksa gene uyutuluyomuyuz anlamak istiyoruz bizim sesimizi duyarsanız memnun oluruz teşekkürler
bize yazık değilmi
ben ünüversiteden bu sene mezun oldum dösimm geçici işçisi olarak müzede uzman sanat tarihçi olarak çalısıyorum ben işe gireli 3 ay kadar oldu. bizim günahımız ne biz bu devletin evladı değilmiyiz 215bin kişi için geçerli olan kado kapsamına 20bin kişimi alınamıyor
orkun eklemiş. | 05-02-07 Saat
11:59
şirket elemanları
şirket tarafından çalışan sağlık personeline ne olacak cevabımı bekliyorum
SAYIN BAŞBAKANIMIZ ORMAN İŞÇİLERİNİ UNUTMAYIN LÜTVEN
BİZLER İZMİR ORMAN İŞLETME MÜD ÇALIŞAN ŞÖFÖR ARKADAŞLARIZ BİZLER 8 VEYA9 AY ÇALIŞIYORUZ BİZLERİ AYDINLATAN KİMSELER YOK KADRO ALIP ALAMAYACAMIZDAN KORKUYORUZ ÖZELLEŞTİRMELERDEN GELENLER OLURSADİYE BİZLERE BİR İMEİL ATARSANIZ MİNNETTAR OLURUZ EMİR KAYA
üniversiteler sağlık kültürdeki gecici işler
üniversitelerdeki sağlık kültür spor daire başkanlığında 11 ay çalışan kamu işcileri hakkında şimdiye kadar hiç kimseden hükümetten bir açıklama yok acaba diyorum üniversiteye hükümet kızıyordamı oradaki çalışanlardan bahsetmiyorlar hayret ediyorum sendikalarda bahsetmiyor soruyoruz hiçkimse bilgimiz yok diyor bu kadrolar olacaksa ne zaman şekil alacak bununla ilgili bilgi verilirse sevindirici olacak biz kampanya işciler tarifine girmiyoruz.acaba bizim halimiz ne olacak. lütfen şu geçkalınmış üniversitelerden bahsedin ve bizlere cephe almayın lütfen sendika yöneticileri bu uyarıyı dikkate alırlarsa seviniriz.bizde kamu adına çalışan işcileriz.lütfen en kısa zamanda üniversite sağlıkkültür geciciişlerin adını duymakistiyoruz çok büyük bir beklentiiçindeyiz hükümet bu lafıu ağzına aldı bu iştüm olsun kendiyandaşlarına kodraayarlıyormuş gibi birşey olur oda yakışıkalmaz bizler artık uyanık bir toplumuz herşeyin farkındayız boş ver demeyin adalet tamişlemezse bu memlekette huzur barışve sevgiolmaz o zaman tuz kokmaya başlar. herşey insanlar adına yapılsın kutuplaşma adına değil bunların bilinmesiniistiyoruz her ne kadar doğru yapılıyor densede bazı haksızlıklar var hükümetin bunu dikkate alacağına hem inanıyor hem güveniyorum saygılarımızı sunarız hadi lütfen bizide hatırlayın sizleri seviyoruz sizler güzel insanlarsınızşu kabuğunuzu kırın ve genişletin herşey barış sevgi ve adalet adına olsun
ya şirket elemanları
ben devlet hastanesinde taşören firmada çalışıyorum ve yaklaşık 400 kişi bu taşören firmalarda çalışıyor 4 b maddesiyle çalışanlar kadroya geçiyor yada sözleşmeli çalışanlar kadroya geçiyorda biz ne yiz yetim evlatmı bizide kadroya alsanız yada en azından 4 b maddesine alsanızda şu şirketlerden kurtulsak maaşımızı zamanında alsak huzurumuz birazda olsa yerine gelse en azından şirketler kazanacağına devlet kazansa olmazmı her kafadan ses çıkıyor ne olacak bizim halimiz birisi bana cevap versin valla bunaldım döner falanda istemiyoz ya zamanında ödenen para olsun yine çalışmayanları kurum çıkarma yetkisi olsun ama arkamızda devletin olduğunu bilelim yeter artık en yakın zamanda cevabınızı bekliyom saygılarımla
baki eklemiş. | 22-01-07 Saat
21:20
haksızlık
ben altı ay önce başladım işe ama yirmi gün ücretsiz izinim var diye kadrodan faydalanamayacağımı söylüyolar.böyle saçmalık haksızlık olurmu.üstelik izin mazeretim evlilik.bu taslak değişmeli.
eyvahlar olsun size
sizler nasıl bir zihniyete sahipsinizki,böyle bir karar alabiliyorsunuz. bizleri ve çocuklarımızı resmen açlığa mahkum ediyorsunuz.657/4b nedemek,kadronun ne anlamı kaldı ki,iş güvencemiz yok,alacağımız maaş belli,yine açlığa talim.ya biraz elinizi vicdanınıza koyup öyle verin kararınızı.çalıştıkları kurumlardaki memurların maaşına göre verilecek diyorsunuz.peki kültür bakanlığı korolarında görev yapangeçici işçiler ile,kadrolular arsındaki maaşı nasıl ayarlamayı düşünüyorsunuz.sizin söylediğinize göre adaletli bir dağılım oluyormu,herkese normal kadro en adaletlisi olur bence.
rabia eklemiş. | 20-01-07 Saat
16:23
ayıp vallahi ayıp
ayıp desem yerinde.hükümet yerini sağlamlaştırıyor.6 ay şartı ne demek.ben 3 ay oldu başlayalı.sucum ne.biz insan değilmiyiz.bizim çoluğumuz çocuğumuz yokmu?nerde bu demokrasi,nerde halkçılık?helal olsun hükümet.hevesimizi kursagımızda koydunuz ya Allah büyüktür.